Det är nåt visst…

121

Jo visst är det så… Det är nåt visst med speglingar. Speglingar i vatten kan vara spännande och kreativa och många gånger behöver man inte göra så mycket själv om man inte har lust förstås… Vattnets rörelser skapar sina egna mönster. Den här bilden fotade jag i söndags under vår utflykt till Hällefors. På dom allra flesta platserna låg vattnet väl dolt under is men vi hittade ett ställe där isen öppnat sig och plockade fram dom vackraste speglingarna. DET gillar jag 🙂

I LIKE – TORSDAGSTEMA

PS. Jag har dragit lite i kontraster, ljus och färg och lagt på en ram i Photoshop. 

CANON EOS 7D MARK II, Canon EF 100-400/4,5-5,6L IS USM, f/8, 1/100 sek, ISO – 400.

11 tankar om “Det är nåt visst…

  1. Åh, så vackert! Tänkte fråga om du mindes att jag en gång berättade om min franska brevvän som tog bilder i stil med denna, men så hittade jag mitt blogginlägg och din kommentar till det 🙂

    Gillad av 1 person

Tack för att Du förgyller min dag.