Min stora lilla prins

49

För 25 år sen

en vacker söndagsmorgon

föddes en liten prins.

Min förstfödda lilla kille.

48

Så där pytteliten var du förstås inte… 😉

Och desto större såg du ut att vara,

när du efter några timmar fick ligga på neonatalavdelningen för observation och antibiotika.

Då var du helt plötsligt bamsestor, i jämförelse med de andra små pluttarna 😉

Fast i mina ögon var du ändå fortfarande 

min lilla plutt ❤

Min lilla plutt som idag passerat mina 163 för länge sen och mäter typ ståtliga 186 cm.

Som trots 25 år ”gammal” höll på att bli incheckad som 17-åring på hotellet på Cypern i somras 🙂 🙂

Det är humor 🙂 men kanske inte något man uppskattar just då, men framöver kommer det kännas som en ära, jag lovar ❤

50

Min lilla plutt som just idag fyller 25 år!!

och för en tid framöver kommer du att vara hälften av mig

och jag dubbelt av dig ❤

51

Min goa glada kille som jag är så stolt över.

Min goa kille som redan som 6-åring stod som fastnaglad vid flygplatsen på Legoland och som idag har Arlanda som arbetsplats.

Härligt målmedvetet och stolt är jag, din lilla mamma ❤

52

Min goa glada kille som förgyllt mina 25 år,

som jag vet längtar ut på landet,

det är där du trivs som bäst.

Min goa glada kille som älskar kesellabullar

och i eftermiddag min kära stora lilla prins…

Då finns det nybakta bullar att hämta ❤

53

Älskade stora lilla prins

idag är det din stora dag

Grattis på din 25 års dag ❤

Hipp Hipp Hurra!

11 thoughts on “Min stora lilla prins

  1. Vilket jättefint och känslofyllt inlägg, nästan så jag blir lite tårögd. Grattis till din fina son och stort Grattis ❤❤ till dig som har honom. Förstår att barn är det värdefullaste man kan få fast har hört många säga att barnbarnen är det bästa. Så där har du nog något att se fram emot 🙂 Har inga barn själv av eget val på gott och ont men är lyckligt
    gift sen 24 år. Ha en fin fortsatt torsdag Susanne 🙂

    Liked by 1 person

  2. Så glädjefylld läsning och fina bilder. Ni är väldigt lika varandra!
    Ser att du har bilder på Mostphoto. Jag har också några där och har fått äran att få en bild såld.
    Ersättning: 0,33 Euro. Tycker att jobbet att fota och redigera är värt en aning mer än så.
    Tänker inte lägga in fler bilder där.
    Vad har du för erfarenhet av dem?

    Liked by 1 person

    • Tack så jättemycket för dina ord och för ditt besök. Jo visst har jag bilder på mostphoto. Jag har fått en del bilder sålda men ersättningen är minimal. Har sett att en del får många bilder sålda men som jag förstår så är det ofta i reklamsyfte och säkerligen bör man vara superaktiv också… och det är inte jag. Man kan ju se vem som köpt bilden och mina har mest köpts av kommuner och tidningar. Har bilder även på Printler men där är inget sålt. Jag har uppfattningen om att utbudet är så enormt stort så chansen att få något sålt är liten om man inte går in för det till 150% och jagar likes etc. Ha det gott 🙂

      Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

