Exotiska Träd

39

Då var det dags att trissa igen🙂 och temat den här helgen är träd. Jag tänkte bjuda på relativt nytagna bilder på träd från Jamaica. Denna fantastiska ö och resa som jag kom hem ifrån för drygt 2 veckor sen. Den första bilden är från stranden Bloody Bay, vid hotellet i Negril. 

40

Den andra bilden är från ett välporträtterad träd placerat vid strandkanten på hotellområdet. Under våra veckor var det många många som hade detta som motiv och så även vi🙂

41

Och den sista bilden är från vår dagsutflykt med första stopp Black River där vi under dryga timmen åkte flodbåt och kikade på krokodiler och dessa coola mangroveträd. Just i detta nu när det är på tok för kallt för att i onödan sticka ut näsan så längtar jag tillbaka väldigt mycket. Och tillbaka till just Jamaica, ja det ska vi absolut!

Fortsatt trevlig helg. Och är ni nyfikna på vår resa så kika på dom tidigare inläggen där jag berättar hur vi haft det. Och fler inlägg är på gång.

FOTOTRISS – och här hittar du fler bidrag.

11 thoughts on “Exotiska Träd

Tack för att Du förgyller min dag.

