Som naturen…

152

Precis som naturen, som lägger sig inför höstens och vinterns ankomst lade jag mig för att sova imorse när andra gick till sina arbeten. Men innan kudden kallade tog jag och kameran en runda i närliggande omgivning. Morgonen kändes magisk med dimma och dagg och med en sol som gjorde sitt yttersta att tränga fram.

151

Naturen som sakteliga övergår till vinterdvala är ännu makalöst vacker, på sitt sätt.

150

Grönskan är på många växter ännu bestående…

149

…och blommorna gör sitt bästa och visar sin skönhet…

148

…för även visset är vackert.

Bilderna jag visar idag är enbart skapade i kameran. Har dragit lite i Levels (PS CS5) på ett par av dom och sen lagt på en ram. Utöver det är bilderna precis som jag såg dom i fotoögonblicket.

Ha en superhärlig fredag🙂

2 thoughts on “Som naturen…

    • Tack! Nej, jag är anställd i Västerås Stad på en korttids/rehabenhet. Jobbar heltid dag/kväll men tog på mig några nätter nu när sköterskor säger upp sig på löpande band. Undrar ofta vart alla tar vägen för ingen går ju till Landstinget…. måste vara bemanningsföretagen som får nya medarbetare.

      Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

