På väg…

Och så är Fototriss tillbaka. Superkul 🙂

Temat denna helg är På väg…

Eftersom jag har jobbhelg och alldeles strax är På väg till jobbet för ett kvällspass SAMT att jag inte hunnit testa nya ”partnern” än gör att jag väljer bilder ur mitt arkiv. Bilder tagna under sommarens fotorundor i vår natur.

Jag gillar ju att fota insekter och dom är ju sällan still utan oftast På väg… Bara det är en utmaning för en hobbyfotonörd som jag 😉 Och Såååå kul!

85

87

Mina bilder symboliserat livet (som jag ser det)… Ibland är vi på väg upp, ibland på väg ner…

86

och ibland kanske vi rent av ser livet upp och ner…. 

Ha en fortsatt bra söndag. En söndag jag ska tillbringa på mitt jobb.

FOTOTRISS

”Livet är en huppegupptäcktsfärd. Plötsligt så är man i diket….och där kanske man hittar en bra grej….som man inte hade hittat annars.”   – Lena Larsson

14 thoughts on “På väg…

  1. Huppegupptäcktsfärd ja, som jag kommer att sakna Robert Broberg … Han var verkligen en som hade alla dina olika trissvägar i sitt liv; uppåt, neråt och uppåner.
    Gillar speciellt kompositionen i mittenbilden.

    Liked by 1 person

  2. Vilka skatter du har i ditt arkiv, helt underbara bilder på småkryp som är på väg! Mittenbilden blir min favorit den är strået vassare än de övriga!

    Liked by 1 person

Tack för att Du förgyller min dag.

