Nostalgi

Plockat fram några minnen ur min egen nostalgikartong 🙂

117

Glasögon a´la 70-tal (kanske början på 80 också).

115

Det var här det började… men om jag minns rätt hade jag en annan kamera innan denna. Fast Jisses vad jag var stolt när jag fick den här.

116

MUCK -82

Nej då… jag har inte gjort lumpen. Vi skrev så på band som vi prydde våra hattar som vi bar när vi slutade 9:an. På banden finns mängder av skolkamraters namnteckningar. Det var tider det 😉

Fototriss – Nostalgi

6 thoughts on “Nostalgi

  1. Härliga tillbakablickar. De där glasögonen är nog snart moderna igen för nu blir de allt större :). En sådan kamera känner jag inte igen, men namn från nian har jag också, på en keps :).

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

