Ser fram emot…

43

44

Den 7 mars är det Fotodagen här i stan. Den arrangeras på Aros Congress Center av Camera Natura och blir alldeles säkert lika uppskattad som föregående år. Jag kommer ihåg hur sambon och jag var helt uppfyllda av inspiration och tips efter en hel dag med bildvisningar och föreläsningar så dagen efter var en given fotodag för oss. Efter att ha rekat lite så hamnade vi ute på landet vid en liten sjö där bävrarna gått fram. 

Bilderna ovan har jag fotat vid skulpturparken i Ängelsberg och sen lekt lite med dom i plug-inprogrammet Color Efex Pro i photoshop. Eftersom jag kan vara lite lat så låg ju förstås stativet kvar i bilen varför resultaten blir därefter…. MEN jag ska ta mig i kragen och ta med stativet nästa gång så att jag kan testa mina filter och leka med olika inställningar.

42

Vill ni läsa lite mer om fotodagen så klickar ni här =)

På återseende =)

Our world Tuesday

Outdoor Wednesday

Torsdagstema – I Like

6 thoughts on “Ser fram emot…

Tack för att Du förgyller min dag.

