I Like

19

Det här gillar jag =)

Jag blir så stolt och glad när jag lyckas få orkidéer att blomma om på nytt. En av våra orkidéer har stoltserat med 9 stora fantastiska blommor en längre tid. Nu börjar dom dock trilla av så sakteliga men ett litet tag till ska jag njuta av blomstren.

17

Orkidéer var även min mammas favoritblomma och hon hade mycket kunskap och tips kring skötsel och sånt som hon gärna delade med sig. Orkidéer var därför ett självklart val när vi valde blomsterarrangemang till mammas begravning och den uppsättningen var helt fantastisk.

Torsdagstema – I Like 

14 thoughts on “I Like

  1. Oändligt vackra bilder! Jag älskar orkidéer och har många som blommar nu! Njuter av dem varje dag!
    Ha en skön kväll!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

