Men Hallå!!!

110Knack knack knack…. måste verkligen väcka mig själv med en påminnelse om att det faktiskt bara är början på april… men det är ju så mysigt att pula i trädgården, plocka fram utemöbler och pynta uteplatsen…. Kan liksom inte låta bli. Särskilt inte när solen skiner och värmer min bleka nos. En dag som idag kan jag dock hålla mig inne för burr vad kyligt det är ute, men så snart solen tittar fram, då är jag där igen…. Med en smarrig kaffe på altan eller med näsan i rabatten 😉 DET gillar jag!

Torsdagstema

15 thoughts on “Men Hallå!!!

  1. Ja våren kommer inrullandes med buller och bång, var ska det här sluta tro? Fint har du det i alla fall på uteplatsen och kan njuta ordentligt av den varma solen.

    Gilla

  2. Hej
    Härlig vårbild, just nu tittar jag ut på en mulen dag men hoppas det vänder snart igen ….
    Ha det så gott

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

