Stolt moder

109

Att ha gemensamma intressen och sällskap på fotorundan är mysigt. Sen om man är särskilt social i själva stunden då man går in i sig själv och bildskapandet är en annan sak men att kunna återses och titta på varandras bilder, få tips eller bara ge varandra en varm kram… det är underbart. 

Min sambo och mina barn har alla foto som ett intresse, mer eller mindre. I helgen var lilla sonen med och fotade mellan cupens fotbollsmatcher och naturen kring Skinnskatteberg bjuder på fantastiska ögonblick och ögongodis. Vill här visa några av sonens alster och ansamlingen av raka trädstammar vid den lilla sjön gör sig vackra med sin spegling.

Onsdagstema

108

107

Bilderna har mellanlandat och fått lite mer kontrast i Photoshop eftersom den högt stående solen gav ett något blekt intryck.

10 thoughts on “Stolt moder

  1. Här är vi också flera som fotograferar. En utflykt kan ta väldigt lång tid när alla ska hitta sina bildvinklar.

    Vackra foton, jag gillar de där speglingarna av alla trädstammar. Var det inte i samband med ett sådant foto jag berättade för dig om min franska brevvän? Har för mig det. Eller så hade du skrivit om en brevvän – jag minns inte säkert.

    Gilla

  2. Supersnygga bilder på de raka tallarna, ordning och reda och lugn känner jag när jag ser bilden.
    När man är nära varandra så behöver man inte konstant prata för att umgås, det räcker att man är tillsammans, det tycker jag i alla fall…

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

