Tillbaka

55Lilla sonen och jag tog tåget ner till Göteborg för att bo och mysa med storasyster/dotter ett par dagar under sportlovet. Tågresan ner var riktigt lugn och behaglig med lite människor på tåget. Dock med ett drygt ihållande illamående. Tänk att åksjukan blir värre och värre. Är det åldern tro?? Eller sitter det bara mellan öronen… Hur som helst så finns det schyssta piller att tillgå och dom funkar. Visserligen somnar jag av dom och blir kanske ett mindre trevligt sällskap till reskompisen men då slipper jag känna av gungningarna i magen. Kanske tycker reskompisen att det blir tyst och skönt när jag somnar… vem vet?? Tror faktiskt att sonen också somnade en stund.

63

64

65

57

56

I det vackra Göteborg har vi ätit gott, slitit ut skosulorna bland butikerna i innerstan, spelat kort, yatzy och discobowling, tittat på film, myst och bara umgåtts. SÅ himla mysigt. Göteborg känns långt bort men egentligen är det ganska nära och förbindelserna är riktigt bra. Nu är sportlovet över och vardagen tillbaka igen. Imorgon är det jobb och skola. Vi väntar på solsken så att vi kan ge oss ut på härliga fotorundor. 

Ha det gott!! Tjolahopp =)

Tack för att Du förgyller min dag.

