Tillbakablick 2013

PicMonkey Collage 5Ska jag sammanfatta året som gått i text skulle jag nog få ägna hela dagen åt att författa ett inlägg och det har jag mindre lust med just idag eftersom det idag är nyårsafton och jag har vakat av efter två jobbnätter och behöver några timmars skönhetssömn innan nyårsfirandet börjar. Väljer därför att sammanfatta året i bilder. Bilderna är ett axplock ur vår årsbok som vi skapade nu i december. Ett perfekt sätt att ta vara på foton som nuförtiden allt för ofta enbart lagras på datorn och som därför inte tas fram så ofta. Dessutom en perfekt gåva att ge bort, som t ex till mina svärföräldrar som bor i England och som på det här sättet får ta del av vårt år.

PicMonkey Collage 6

Vill med den här tillbakablicken önska Er alla ett riktigt Gott Slut

och ett riktigt

Gott Nytt År!!!

Tjingeling

3 thoughts on “Tillbakablick 2013

Tack för att Du förgyller min dag.

