Lång väntan och längtan

249

Långt långt där framme kan jag skönja målet. Långt långt där framme kommer jag snart att vara. Lång lång har väntan varit på vår efterlängtade semesterresa tillsammans. Det var i Januari 2013 som jag blev lycklig vinnare i en fototävling och tog hem priset på 3000 kr hos Vingresor och rätt snart började jag och sambon planera en resa tillsammans och nu, snart, närmare bestämt på torsdag så är vi på väg. Resan kommer att gå till Kap Verde och en veckas sol, bad, semester och fotoutflykter. Gissa om det känns extra skönt så här i november månads grådassiga och gråkalla höstrusk.

The Weekend in Black and White

7 thoughts on “Lång väntan och längtan

  1. Härligt och stort Grattis! Dax att göra ett vernissage utav alla dina fotografier, eller urval vilket som. Jag skulle komma på en gång. Vilken själavård att få uppleva din kons på stora väggar!🙂
    Ha en skön resa.
    Kram

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

