I Like…

245…att strosa i naturen med kamera och sambo.

244

…att liksom stanna upp och betrakta det vi har omkring oss, om så bara för en minut.

246

…känslan av att ha uppnått ett mål, en plats eller tidpunkt där jag och mina nära mår bra. 

248

…att veta att om en vecka sitter vi på planet mot sydligare breddgrader, sol och värme.

243

…att ligga platt på rygg och bara stirra upp mot himlen. Fantisera om molnens formationer eller kika på himlens alla stjärnor och kanske se ett stjärnfall eller bara drömma och vara i nuet. Stirra upp i himlen ska jag snart göra =), bakom solglasögon och en schysst bok, till dofterna av Hawaiian Tropic sololja och ljumma vindar. DET är nog det jag gillar mest just nu.

247

Och vem vet…. kanske kommer jag ta mig ett dopp i havet och svalka min svedda hud. Dock har jag vissa krav, typ: +28 och hajfritt 😉

I Like – Torsdagstema

11 thoughts on “I Like…

  1. Åh så härliga bilder du bjuder på. Och fina tankar….
    Strosa i naturen med kär vän och kamera tröttnar jag aldrig på.
    Det där med sol och värme lockar mig också mycket just nu.
    Får dock vänta ett tag. Under tiden kan man ju drömma…..

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

