Himlen runt hörnet

171

… sjunger Lisa Nilsson och det är en fantastiskt vacker låt jag aldrig kommer att tröttna på. Himlen ja… den är verkligen så här på hösten magisk och dramatisk och fantastiskt vacker. Den här bilden fotade jag i söndags när jag befann mig på Ladies´ Spa på Sandvik Gård. Satt i godan ro och avnjöt en fantastisk frukost när jag såg ut genom fönstret att morgondimman började lätta och det går fort.. Ja väldigt fort. Sagt och gjort. Slängde i mig det sista, lämnade syrran kvar till bords (som avnjuter sin frukost betydligt längre än vad jag gör 😉 ) och rusade till rummet för att hämta kamera och en något varmare klädsel. 

Gick ut i arla morgonstund tillsammans med solen som just klivit upp, dimman som gav sig av men lämnade små dansande älvor över det kyliga vattnet. Naturen där på SPA är så vacker. Jag njuter lika mycket varje gång jag gör denna helg men i år tog jag mig lite längre bort och vandrade iväg längs sjön och njöt och fotade en massa bilder.

Detta år saknade vi dock våra vänner som kommer att få avnjuta sin helg med start imorgon men nästa år ses vi nog igen 😉

169

Lekte lite med en av bilderna jag tog. Bilden ovan är original, bilden under är fixad i Pixlr´o´ Matic. Det går att göra mycket i redigeringsprogram.

170

Ha det gott. Tjo och Hej från Lilla Mig!!

Skywatch Friday

Photo art Friday

13 thoughts on “Himlen runt hörnet

  1. i love the way a reflected sky creates MORE sky and your photos demonstrate this beautifully~!!~
    the last image is mysterious, lovely and creative. a beautiful share here.

    🙂
    libbyQ

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

