Har ni sett hans ”moves”…

102

Snabb, smidig, otroligt lätt på foten och dessutom kan han gå på vattnet. Fascinerande!!

Annat är det med mig just nu. Tunga steg likt en elefant går jag upp och ner och ner och upp och in och ut från ena bostaden till en annan…. Jag, förlåt VI…😉 är mitt uppe i flyttstök. In i nya huset och ut från lägenhet, vind och förråd. SÅ himla mycket, så himla mycket träningsvärk och SÅ HIMLA roligt och spännande. =) Men sen hörrni… då ska jag med lätta steg ta mig fram likt figuren ovan.

Tjopp tjopp

4 thoughts on “Har ni sett hans ”moves”…

  1. Men jisses vilken närbild du fått. Jag har försökt mig på att fota dom där rackarna men de är ju aldrig stilla och aldrig har jag kommit så nära. :)Toppenbild.
    Jag avundas dig inte flyttbestyren men det är kul när man ska ställa i ordning det nya hemmet. Lycka till.
    Kram

    Gilla

  2. Ja skräddaren är lätt på foten, men egentligen är det vattnets ytspänning som håller den uppe. Otrolig närbild du tagit – där även just ytspänningen syns! Den bilden ska du vara mallig för!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

