Försoffad och förslappad

Likt denna fluga som i arla morgonstund tog tillfället i akt och utövade morgongymnastik i den varma solen, skulle jag behöva göra detsamma. Visst är jag uppe i ottan… visst kryper och krälar jag i naturen (undviker att flyga) men alltid med kameran framför näsan. Så någon direkt träning blir det nog inte. Lite svårt att få upp flåset genom denna övning… Skulle visserligen kunna vara den träning det blir för fingrarna att pilla på kameran eller klia och riva på alla bett jag får på köpet men… ja, ni fattar….

Men säkert som många andra så skjuter jag det på framtiden och hittar en miljon ursäkter och en billion ”Ska bara….” -först!!!

2 3

Macro Monday 2

Tjopp Tjopp =)

5 thoughts on “Försoffad och förslappad

Tack för att Du förgyller min dag.

