Veckans Bild 17 / Ett kärt återseende

381Valet av bild den här veckan är självklar!!!

I fredags eftermiddag stod jag och sambon och väntade på min älskade dotter med kompis som kom hem till Sverige efter 3 månaders vistelse i Thailand. Planet var något försenat och egentligen visste jag inte om hon var med på planet…. men eftersom vi inget annat hört så tänkte vi nog ändå att, SJÄLVKLART var hon med OCH DET VAR HON!!! Och OJ så brun. Det var inte den kulören hon hade precis dagen hon åkte så det tog ett par sekunder extra innan jag kände igen henne. Håret var dessutom rejält solblekt. Och WOW vilken skön känsla och vilket lyckorus jag kände när jag äntligen fick krama om henne. 

Dotterns hemkomst firades med mys och tacopaj enligt önskemål. Nu ska vi rå om varandra varje dag.

Helgbilden

10 thoughts on “Veckans Bild 17 / Ett kärt återseende

  1. Helt underbar bild och du förmedlar med dina rader verkligen hur du kände🙂 Ha det bäst med din dottern !! Snart är hon vuxen😕 Då är minnen som dessa guld värda🙂

    Gilla

  2. Skön bild !!
    Snacka om kontraster !
    Hon ser onekligen liiiite brunare ut . Skönt med en kramis efter tre månader , en annan har fått vänta i mer än ett halvår nu då grabben studerar i Japan.

    Gilla

  3. Tack Susanne för att du tittar in och då & då gör mig glad med dina vänliga kommentarer!🙂

    Varma blåst & regnhälsningar från mig och Västergötlands inland.

    Gilla

  4. Oj, vilken Lycka för dottern att få vara på resa så länge och så brun hon är🙂 Tror dig att det blev massor av välkomstkramar o pussar o så fest som heter duga, då hon äntligen trampade svensk mark🙂 Riktigt härlig bild🙂

    Gilla

  5. Lustigt vad världen är liten ibland,jag har varit här inne hos dig förut och genom en annan bloggare (Marie-louis) som läste på våra bloggar om att våra döttrar hade kommit hem från Thailand så måste du vara Malins mamma och jag är Gabrielles.

    Kram Lotta

    Gilla

  6. Oj, vilken färg!!! Och vilken glädje! Gissar att ni har massor och åter massor att ventilera och prata om nu!

    Skrattade gott åt dina försök att fånga grodhopp😉

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

