Veckans Bild 10

311Den här veckans bildval måste nog ändå bli ett litet vårtecken.

Trots kyla och snö så finns tecknen på att våren är i antågande. När jag var ute på en morgonpromenad häromdagen, med spotify i mina öron så kände jag våren. OCH jag hörde vårens ljuva läten… Fåglarna… Kom på mig själv där jag gick till tonerna av Hoffmaestro att varför inte njuta av fåglarnas skönsång istället, när jag ändå spatserade i vår natur… Sagt och gjort… Jag stängde av musiken från min mobil och lyssnade till naturen istället. Och jag njöt till fullo. För finns det något vackrare än naturens musik?? 

Helgbilden

2 thoughts on “Veckans Bild 10

Tack för att Du förgyller min dag.

