På väg…

309Ja, det är vi. På fredag alltså =)… Då är vi på väg till storstan för att dejta Magnus Uggla. En kväll med min kära och bästa vänner som jag ser fram emot och väntat på. Sån där vardagslyx vi alla behöver och gärna kan unna oss någon gång då och då.

307

På väg… Ja det är vi….

Efter vår och sommarsol packar vi ihop och flyttar till vårt nya hem. Vårt nya hem som vi ska bo i under våra framtidsdagar, min kära och jag och våra barn. 

306

På väg… Ja det är jag…

På väg till ännu en arbetsdag på dagen/kvällen… Och var jag inte förvirrad förut så är jag det nu. Men eftersom jag vet att jag varit rätt så förvirrad redan innan så är jag ännu mer förvirrad nu… Jisses!!! 

Som det här citatet av Nalle Puh. Ni vet den lilla Nallen med en mycket liten hjärna, men ack så klok

”Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.”

Han tänkte nog på mig när han kom på det här =)

puh

Puss och Hej från Lilla Mig.

Our World Tuesday

Tuesday Around the World

Outdoor wednesday

9 thoughts on “På väg…

  1. Läckra bilder och fin text… väcker funderingar och minnen… själv var jag lääänge på väg…
    Varma hälsningar
    Halina

    Gilla

  2. On your way….we are on our way…. 🙂
    To a fantastic weekend in the big city, been so looking forward to this quality time with my ❤ and my new wonderful friends…not to mention Mr Uggla 😉
    And then a fantastic home to move to with my new new family, an amazing, exciting future to look forward to…and oh how i'm looking forward to it….the best partner in the world…YOU beautiful Susanne <3<3<3 …and 5 of the most wonderful loving children…ok, so two of them are fairly independant 😉 but the other 3 are going to make a house a home…together with you and I, a home to live and be happy in….oh how i'm longing!!!
    Good luck at work this evening….remember, you're the best!!!
    It's soon the weekend 🙂
    Love you xxx
    <3<3<3

    Gilla

  3. Blir säkert en kanonkväll på fredag o visst är det kul att komma iväg emellanåt.
    Vilka sköna bilder för att inte tala om de snyggt redigerade tulipanerna nedan !
    Önskar er all lycka framöver i er nya boning !
    Ha det fint !

    Gilla

  4. Lite vardagslyx är aldrig fel , Uggla är en fantastisk musiker och jag minns sommaren på slottet då jag såg honom och Lena Ph och Darin ihop 😉

    Underbara bilder och att vara på väg kan vara lite skrämmande ibland och även spännande att få möta nya vägar i livet och bygga upp någonting nytt.

    Att byta nattugglan till dag/kväll kan vara en stor omställning bytte tillbaka för 4 mån sen och det kändes skönt att hoppa runt i en bemanningspool och jobba natt slet för mkt men jag saknar uggleriet och strönätterna är rätt så sköna ibland.

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

