En kick för kropp och själ…

304… Ja det är det, åtminstone för mig. Men vad pratar jag om då…

Jo, att ta hem färska tulpaner och njuta av dess skönhet och färgexplosion gör gott när våren står på perrongen och väntar in tåget som ska hem till mig. När jag öppnade mina gröna idag var det grått och snöigt men solen tycks vara stark och har nu börjat tränga igenom molnen. Så det ser ut att bli ännu en fantastisk vacker dag. En vacker dag jag får betrakta genom sjukhusets fönster, 8 våningar upp och med schysst utsikt. Ett kvällspass väntar men imorgon har jag ledig dag och då ska jag njuta.

Önskar er alla en toppenhärlig lördag!

Pink Saturday

Saturday Show Off

3 thoughts on “En kick för kropp och själ…

  1. Visst är det en kick att ha tulpaner att titta på. Spelar nog ingen roll att du jobbar idag det är bättre väder i morgon.
    Ha en fin dag på jobbet
    Kram Meta

    Gilla

  2. Oh how I wish the tulips were blooming here but it will be awhile yet. There is snow on the ground here in Chicagoland area. Your photograph is quite lovely.
    JM Illinois
    U.S.A.

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

