Jag vet inte vad du ser…

258

Men jag vet vad jag ser….

Jag ser en ung kvinna med långt, ljust, rakt hår. Hår som faller över hennes axlar. Hon sitter på knä, med händerna framför sig….. Hon bär en genomskinlig slöja eller kanske en negligé som faller mjukt runt ikring. Under bär hon mörka underkläder. Hon sitter där på böljande sidenlakan…. kanske att hon ber, kanske att hon sitter och lyssnar på någon som befinner sig till höger, utanför bilden…. 

Den här bilden har jag skapat av en vattendroppsbild. Originalet ser ni längst ner på det här inlägget. Jag såg bilden direkt men ville skapa något mer av den. Om jag lyckats får ni själva bedöma… men jag känner mig nöjd.

NF Inspiring Photo

NF Waters

I heart Macro

Macro Monday

259

9 thoughts on “Jag vet inte vad du ser…

  1. Wow!!! before i read your text i saw exactly the same…couldn’t have described it as well as you did with your creative words though;)
    I thought directly when i saw this picture it’s like a flowing Art Deco sculpture, beautiful and flowing.
    Beautiful picture and beautiful text Susanne!!
    <3<3<3

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

