Veckans Bild 5

257Lilla sonen leker med sin kusin, min brorsson och nybliven storebror. I helgen var vi och hälsade på och jag fick mysa och lukta på en ny liten bebis, Mmmmmmmm…. Men lugn lugn…. Jag blev inte smittad. Den biten är avklarad. Visst är dom underbara dom små bebisarna. Jag lånar gärna dom små men åhhh så skönt att lämna ifrån sig dom när dom har bajsat, eller när dom är missnöjda😉. 

Undrar om det är lika svårt för grabbarna att välja ut vilka bilar dom vill ha, som det är för mig den här veckan när jag är gästdomare hos Helena på Fototriss och ska plocka fram 8 st finalister…. Ett svårt men jättespännande uppdrag.

OCH, Vilken ära det här är för mig =)

Helgbilden

6 thoughts on “Veckans Bild 5

  1. Det där ivriga rotandet och väljandet ur billådan känner jag väl igen. Det var nog ofta mer än halva nöjet. Bilden säger allt🙂
    Mysigt att mysa med en ny familjemedlem och att bara vara faster!
    Lycka till med det spännande uppdraget och grattis till vinsten !

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

