Förvandling

252,1Originalbild

252,2Redigerad i Photoshop CS5: Levels, Exposure, Unsharp mask.

252

Den redigerade bilden som genomgått ytterligare förvandlingar i Pixlr-o-Matic.

Även om jag förespråkar och eftersträvar att skapa mina bilder direkt i kameran vid fotoögonblicket så tycker jag det är kul och spännande att leka med bilder i olika redigeringsprogram. Den nedre bilden tycker jag känns lite abstrakt så vad passar bättre än att lägga in det hos Nature Footstep.

Hos Photo Art Friday är temat minimalistiskt och det är ju passande om något =)

13 thoughts on “Förvandling

Tack för att Du förgyller min dag.

