Mysdag

241

I helgen tog jag med mig min nya härliga familj på ett besök hos vår fina ponny Filura som är utlånad till en annan familj. Och tänk!!! det är alltid lika mysigt att återse henne, få krama och gosa, ta en ridtur och se hur bra hon mår och hur mycket hon trivs med sina nya kompisar, Tindra och Janne, Ulla och Berta. Självklart blev det fest i stallet med morötter och äpplen =) till allas stora förtjusning. 

248

247

240

Dom som ville fick ta en ridtur på Filura i det lite gråtrista vintervädret. Inte världens bästa väder att fotografera i men vad spelar det för roll när objekten är underbara.

242

244

243

245

250

En riktig mysdag blev till ända men till våren och sommaren tar vi en tur igen och hälsar på.

246

Vår fina fantastiska Filura som uppnått den ärbara åldern 25 år!  Bara 3 år yngre än mig =)… Coolt!

Our World Tuesday

Tuesday Around the World

Outdoor Wednesday

11 thoughts on “Mysdag

  1. Wonderful images of my fantastic new family (and my new friends, the horses) on what was a truly lovely day ❤
    Susanne, you are the best!!!
    ❤ ❤ ❤

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

