Jag plockar fram hösten en stund

201

och njuter av höstens varma kulörer.

Ute är det bistert och kallt och inte särskilt snörikt heller så det känns som en rätt trist vinter än så länge. Och jag som knappt hunnit fota dom där kontrastrika vinterdagarna med snötäckta träd och blå himmel får väl vänta med det ett tag till om det nu inte händer något i veckan…. Men men… årstiderna är fyra här i vårt avlånga land och jag ska inte sörja för snart, eller nästan snart åtminstone =) kommer vårens underbara färger och natur när dom små djuren vaknar till liv och jag flyttar ut i ängsmarkerna och gör våra insekter sällskap i arla morgonstund. Det är magiskt!!

202

203

I Heart Macro

Macro Monday

Inspiring Photography

27 thoughts on “Jag plockar fram hösten en stund

  1. Underbara bilder .här på Öland försvann vintern mellan kul och nyår till min stora glädje och jag vet ju att det alltid brukar komma ett mindre bakslag och så blev det men ett stort så nu har vi återigen en halvmeter snö 😦

    Längtar till våren och dessa bilder satt som handen ihandsken det behövs lite färg i tillvaron nu är det gnistrande vitt och rykande snö då fåken viner runt knutarna . Ha enbärs dag/natt

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

