Årets första FotoTriss

och temat är: Så här ser det ut där jag är

Och så här ser det ut hos mig. Fotografierna är tagna under lördagen under en promenad vid Mälaren. Vädret var riktigt grått och småkallt och inte särskilt behagligt men jag lyckades få till några bilder trots allt. Bilderna är redigerade i Photoshop CS5 med HDR toning, lite levels och kontraster. Har sparat lite färg och konverterat resten till svartvitt.

196

197

198

Vill du se hur fler har det så kikar du in här:

FotoTriss

18 thoughts on “Årets första FotoTriss

  1. Du var tidigt ute med din fototriss, tjusig för övrigt! Det ser ut som om ni har ungefär lika lite snö som vi har här nere på Österlen. Blåsigt idag, jag hör hur havet ylar!
    Jag gillar den första bilden, sköna linjer och cyklisten med den röda tröjan lyfter bilden.
    Önskar en skön söndag!

    Gilla

  2. Det här var riktigt snyggt gjort Susanne – me like a lot ..den där cyklisten liksom lyfter lite extra på nåt sätt – våldigt bra bilder tycker jag.
    Och vi har ingen snö – nästan varmt nere vad havet idag – men bara nästan ..
    Ha en skön vecka.

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

