En oväntad vänskap

Såg filmen igår, Intouchables eller som den heter på svenska, En oväntad vänskap. Jag tycker filmen var riktigt fin och speglade och förmedlade så mycket. Inte så att jag satt och grät, nej då… Jag njöt av charmen, värmen, humorn och tilliten som fanns mellan dessa 2 herrar från helt olika världar. Har ni inte sett den kan jag varmt rekommendera den. Så klart att den inte faller alla i smak men jag tyckte mycket om den.

En oväntad vänskap kan nog alla få uppleva…. Förr eller senare och på ett eller annat sätt och då är det bara att njuta av lyckan och glädjen. Min blomma får förmedla mina känslor just nu. Behöver jag säga att Gerbera är min absoluta favoritblomma… och rosa är en riktig favoritfärg.

NF Blo-Ma

10 thoughts on “En oväntad vänskap

  1. Another amazing picture of a beautiful subject Susanne!
    It works so well if your wonderful hew header 🙂
    The unexpected friendship i found just a few months ago has brought me a happiness and joy that i didn’t think possible, this amzing feeling that i know i share with you. This beautiful flower is just like a reflection of you and the beautiful, warm, loving, caring person you are.
    ❤ ❤ ❤

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

