Tankar i natten och oväntat besök…

Jisses vad jag fastnade i virvlande tankar inatt….. När jag till slut vid gryningen började känna tunga ögonlock, ja då vaknar lilla sonen och har ont i magen. Japp, då började nya tankar trilla ner…. blindtarmen?? magsjuk?? Men, nej då… han repade sig rätt fort efter ett glas vatten och bulleri-bulleri-bock på ryggen…. Bra medicin va =)

Den leken går att leka högt upp i åldern för även om man snart når tonåren så är man inte stor när man inte mår riktigt bra.

Planen idag var att vi skulle upp i ottan och motionera men jag var rätt trött när klockan ringde halv 8 så jag somnade om på stört men flög upp av en hög gäll signal på dörren….

FAN, sotarbesöket hade jag totalt glömt…. sicken tur att jag har Gevaliakaffe hemma när det kommer oväntade besök….

One thought on “Tankar i natten och oväntat besök…

Tack för att Du förgyller min dag.

