Om det inte vore så kallt…

 

…skulle jag ta min bok, en termos fylld med kaffe, hoppa på hojen och bege mig ner på stan…. sätta mig här under det makalöst vackra höstträdet och försvinna bort en stund. Försvinna in i bokens värld och andas in höstens klara luft.

MEN…. trots blå himmel och solsken blåser det isande vindar som skulle ge min stackars näsa en kraftig rodnad, mina fingrar skulle stelna och inte klara av att bläddra i boken, min rumpa skulle domna bort av kylan …. så därför har jag…

legat kvar i min varma sköna säng och läst hela eftermiddagen och det var riktigt skönt. En annan dag kanske jag beger mig ner till den här platsen, mitt inne i centrala Västerås.

Photo Art Friday

20 thoughts on “Om det inte vore så kallt…

  1. It maybe cold outside but the warmth in your amazing pictures and your beautiful words is enough to warm up even the coldest winter day….AND they reflects your gorgeous warm personality!!
    <3<3<3

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

