Höst i Sverige

Någon soldans behövdes aldrig. Det räckte med att jag klev på mina nattpass vilket förstås då innebär att jag sover på dagarna. Det är ju så jädra typiskt… Om jag är bitter??? Nej då… inte alls…..

Jag vakar av imorgon och får sen njuta av soligt vackra höstdagar för visst 17 kommer solen att lysa då… Måste ju vara positiv =)

Hörde dock av vädergubben att det ska bli kallt.

Så det blir väl till att plocka fram istidskläderna. MEN visst är det väl ändå lite väl tidigt för det… Både för istidskläderna och den extrema kylan.

Tack vare äldsta bästa sonen så är bilen nu redo för den eventuella halkan som likt alla andra år kommer oanmäld och plötsligt och bilar hamnar i diket och likt alla andra år så står förarna som stora frågetecken och undrar vad som hände…. Öhhh…

Bilderna här ovan är alla tagna i Falun och i Rättvik. Nästa gång jag tar den här sista vybilden kanske den är vit av snö…. För nu dröjer det nog inte länge innan vintern står för dörren …

Our World Tuesday

Tuesday Around the World

Outdoor wednesday

5 thoughts on “Höst i Sverige

Tack för att Du förgyller min dag.

