Men Hallå!!! VAR är solen???

Men nu får det väl ändå räcka med gråa regntunga dagar. Jag må ha ”sol inne, sol i hjärta, sol i sinne” men OJ OJ OJ vad jag saknar den där solen ute…..

Dagarna känns ju extremt mörka och grå. Det blir liksom aldrig ljust om dagarna. Att tända små ljus inomhus hör hösten till men inte dygnet runt… På dagarna vill jag ha dagsljus och solsken. Räcker det inte med den extremt trista regntunga sommaren…..

Hur var det nu man utförde soldansen…….

Kanske ska öva lite mer än förra gången!!! För NU vill jag verkligen njuta av soliga höstdagar medan träden ännu fylls av färgrika löv.

Ha en toppenbra vecka alla ni som kikar in.

2 thoughts on “Men Hallå!!! VAR är solen???

  1. Hej fina fototjej. Vi var ute i förmiddags. Det var frost och låg sol. Det blev väldigt vackert i skogen, där vi gick. Kameran var hemma, men hoppas att du hittar fina stunder – nattsyrra dessutom…

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

