En lugn hörna

En stunds avkoppling, en stund av egentid, en stund av stillhet och tystnad…. det behöver vi alla förr eller senare, mer eller mindre.

Jag finner denna platsen ute i naturen, i skogen, på en äng eller på en bänk någonstans därute. Jag njuter av att sätta mig ner i gräset, på ängen och bara se mig omkring, lyssna på tystnaden eller på insekternas surrande. Öppna mina ögon och ta in det jag ser, just där… just då… OCH som fotonörd dokumenterar jag det ofta med min kamera =)

Har ni aldrig betraktat myrornas framfart så gör det någon gång. Vilka kämpar….

Onsdagstema

Outdoor Wednesday

Torsdagstema

31 thoughts on “En lugn hörna

  1. Åååh, vilka konstverk du skapar, alldeles ljuvliga ju!

    Sen blev jag lyriskt över hur vackert du fångat ormbunksbladen här nedan…., sååå vackert!

    Fortsätt ditt fina arbete!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

