Dax för soldans igen…

Jobbhelgen är över och lediga dagar väntar. Att jobba natt samtidigt som vi går mot mörkare tider innebär att avsaknaden av ljus blir mer och mer tydlig. Mer och mer viktigt blir det att ta tillvara ljuset.

När jag gick hem i morse och himlen hängde mörk och grå kände jag att det är dags för soldansen igen….. För jag vill ha sol och ljusa dagar under kommande dagar så att jag får tillfällen att bege mig ut med min kamera och lagra ljuspunkter inför vintern. Innan ni ser mig dansa ska jag sova min skönhetssömn. Ha en bra dag alla vakna. Vi nattugglor bäddar ner oss nu…

Macro Monday

I Heart Macro

21 thoughts on “Dax för soldans igen…

  1. Beundrar Dig för nattjobb…
    Hade själv några nattpass på sjukhuset, men aldrig mer! Usch, tycker det är mycket jobbigt…
    Soldans 🙂 hm så vackert sagt! Oerhört vackra bilder med 🙂
    Hoppas du får sova gott
    varma hälsningar
    Halina

    Gilla

  2. Beautiful words as always from you Susanne!
    Fingers crossed for some sunshine for you this week so we can enjoy more of your wonderful pictures!
    <3<3<3

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

