Livet

Livet är härligt,   Livet är tufft

Livet är roligt,   Livet är svårt

Livet är komplicerat, passerar likt en berg- och dalbana, det går upp och det går ner

Många ord finns att beskriva Livet….

Det viktigaste är nog ändå att Leva Livet, ta vara på stunden för

Livet är skört

Kloka ord om Livet kommer även här, sagda av någon annan:

”Ta inte Livet för allvarligt. Du kommer i alla fall inte ifrån det levande.”  – Elbert Hubbard

VILKEN klok typ =) !!! Så Varför krångla till det???

Our World Tuesday

Around the world

17 thoughts on “Livet

  1. Beautiful pictures and text Susanne!
    And oh so true!
    But so much easier to take those ups and downs, good times and bad, laughter and tears, with somebody by your side who cherishes both you and yours.
    <3<3<3

    Gilla

      • tack för raden bland mina bokyyllor – skimrar för ögat nu, nattsyrran, migrän av det minimala slaget – egendiagnos – jo toan blev fin o vi hade 18 gäster vid min fina bokhylla – sitter på knä här – maken får bära tillbaka min stol och ta ALL disk. så det så. vila till oss fina nattsyrror (jag f.d.):

        Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

