Kärt återseende

Idag blev det kvalitetstid med kära dottern och ett kärt återseende med vår älskade Filura.

Och så fin hon var =) Hon verkar så nöjd och ser ut att trivas. Det glädjer våra hjärtan.

Efter pyssel och gos blev det en ridtur i härlig natur.

Fina fina Fillan som hunnit bli 24 år =)

Ännu en fantastisk dag till ända. Och snart väntar ännu en ny dag och ny möjligheter. Jag lever!! Jag njuter!!

”Du kan inte välja hur du skall dö. Eller när. Du kan bara välja hur du skall leva. Nu.”  –  Joan Baez.

7 thoughts on “Kärt återseende

  1. Hejsan ♥
    jag har en blogg på bloggplatsen.se som heter:
    Gojsan.bloggplatsen.se
    Men jag tänkte bara TESTA blogg.se men fattar NOLL av designen…
    Vet du NÅGOT sätt på hur man typ får det lättre (om an vill göra en EGEN design) eller vet du någon som gör designer till blogg.se?
    Skulle bli SJUUKT glad för svar ♥

    (vet att du har wordpress men du ksk vet ngt?)

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

