Grönt är skönt

Semestern är slut, hösten på intågande. Men ännu kan vi njuta av ljuv grön sommarton. Snart tar hösten vid och naturen bjuder oss på färgsprakande kulörer.

Jobbet, vardagen och rutiner väntar. Lika skönt känns det som den dagen jag gick på ledigt (nästan). Hösten är en vacker tid med klar luft och vackra färger. Jag ska ut och föreviga våra färger och kanske ska jag göra den där boken jag länge tänkt göra… En liten fotobok med bilder från varje årstid och dess tjusning. En bok till mig själv, att njuta av när mörkret tar vid.

Bilderna ni sett är tagna i fredags mellan regnskurarna. Tog kameran och makroobjektivet, gick ut i skogsdungen på baksidan av huset. Regnet hängde kvar som små vackra droppar. Det var magiskt.

Tack för att ni tittade =)

One thought on “Grönt är skönt

Tack för att Du förgyller min dag.

