Nytt bildspel

Titta in om ni har lust.

12 thoughts on “Nytt bildspel

  1. Som vanligt helt fantastiska bilder min vän!!
    Hoppas du mår lite, om än så en uns bättre.. och att energin så sakteliga börjar komma tillbaka. Tänker ofta på dig. Vad har du för planer för framtiden?

    Gilla

    • Men kära vän… hoppas du känner dig starkare snart igen. Ja det går verkligen upp och ner. Jag känner mig lite mer levande nu och hoppas bara det håller i sig ett tag, bara att kämpa vidare. Kram

      Gilla

  2. Du är som en fe som viftar med ett trollspö och vips kommer de vackraste bilder fram – ren och skär magi! Jag sitter här och är helt tagen! Betagen!

    Hoppas att du funnit lite energi igen. Kram!

    Gilla

  3. Wow! Som vanligt fantastiska foton! Vilket tålamod du måste ha för att fixa så fina foton! Å va kul att du köpt joggingskor,härligt att börja med promenader ju!
    Kram!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

