Spontanfika och monteringshjälp

Här om kvällen ringde det på telefonen, fick en förfrågan om jag var hemma… rätt som det är så står lillasyster med familj utanför dörren, med smarrigt fika i handen. Som jag uppskattar detta.

Efter en mysig fikastund till den ljuva doften av skitlukt (obs, det var inte vi som var kassa i magen….) och hotande åskmoln på himlen fick jag hjälp av bästa svågern att montera ihop min säng. TÄNK vilka fantastiska människor det finns och dom har en stor plats i mitt hjärta.

Så efter 5 månader på golvet sover jag nu som en prinsessa =)

TACK älskade syster Carina och Magnus.

One thought on “Spontanfika och monteringshjälp

Tack för att Du förgyller min dag.

