Lätt att hitta…

När så äntligen regnet försvann igår och lilla sonen tränade fotboll, ja då passade jag på att ta en fotorunda.

Åkte ut till en friluftskyrka som ligger ut mot Mälarens vatten, strax utanför Västerås. Gick där för mig själv och med min kamera. När så tiden var inne att hämta sonen åkte jag till parkeringen, bytte till makroobjektivet och kröp runt i gräset och fotade.

Lilla sonen kom strax efter och tillade; -Mamma, dig är det lätt att hitta. Det är bara att leta efter en kvinna med en kamera som står med ändan uppe i vädret….

Ja, och nog är det så alltid. Men det bjuder jag på.

Varför vara som alla andra?? Olikheter är spännande och jag är nog rätt olik dom andra föräldrarna.

Outdoor Wednesday

Onsdagstema – Olikheter

8 thoughts on “Lätt att hitta…

  1. Vitsig rubrik kan jag tycka, motivvalet visar på tydliga olikheter hur vi ”angriper” temat. Det finns ju i det mesta, olikheter!
    Snygga bilder, gillar ljuset i dina bilder smått magiskt.🙂

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

