Lugn och Ro

Efter fullbokade dagar med kirurgi-plugg och tenta, förberedelser inför dotterns student och med en helt fantastisk dag att minnas främst för vår dotter så känner jag att jag behöver en stor portion LUGN och RO. Så det är vad jag kommer ha den närmsta tiden. Jag ska ligga och softa i gräset, filosofera, njuta och slappa och känna mig nöjd över allt jag åstadkommit. LUGN och RO behöver alla studenter också ha efter år av pluggande och veckor av festande =)

Fler bilder på temat hittar ni hos Fototriss.

12 thoughts on “Lugn och Ro

  1. Känner samma sak…man kände riktigt hur luften gick ur en när studentfirandet äntligen var över. Timmar av planering, förberedelser, städning, matlagning…skjutsa släktingar fram och tillbaka resulterade i en trevlig stund på 3-4 timmar innan grabben skulle vidare…var det värt det.?…självklart.!.!.!
    En hel del bilder blev trots allt tagna i trängseln, så lite minne på papper kommer han att få.
    En trevlig talande bildserie du visar för oss Susanne….simma lugnt.!.!.!

    Vh

    Gilla

    • Ja, visst var det värt varenda litet ”gråa hårstrå” som växte ut under dessa dagar. Det var en fröjd att se en lycklig dotter och nöjda gäster. NU ska jag bara ta det lugnt ett tag! Ha det gott =)

      Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

