Just nu har jag inga bekymmer…

… med sysselsättning. MEN jag ska nog anamma Nalle Puh´s kloka ord en annan dag.

One thought on “Just nu har jag inga bekymmer…

  1. Den var bra!
    Underbar bild också 🙂
    Du frågade om bländaren på mina insekter.
    Jag brukar fota med makro 50/2,0 och för det mesta använder den största bländaren, men om jag kommer ihåg att ställa om då på insekterna funkar det bäst för mig mellan 4,0 till 5,6 🙂 ISO lite beroende på dagsljus, men max till 400. Annars för jag mycket brus.

    Tusen tack för dina fina kommentarer. Det är alltid stimulerande!
    Varma hälsningar
    Halina

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

