Full

Undrar om alla var fulla inatt…? Mångubben såg ut att vara väldigt rund och full, dom bevingade skränande pippi´sarna (fåglarna alltså…) DOM var fulla. Fulla av oljud som prompt skulle ut inatt och som dessutom parkerat sig utanför mitt fönster. Ett tag trodde jag nästan dom satt sig på kudden bredvid…

Mitt huvud var tvärfullt av tankar hela natten …. Kirurgitenta på torsdag – hinna plugga… Studentfirande på fredag – planera planera planera… Familjen – tänka tänka tänka…. Framtiden – ? ? ? Foto – ska jag? ska jag inte? Ekonomi – Fy F-N!!!!

Ja, som ni ser så var huvudet fyllt av idel I-landsproblem men nog fasiken spökade det hela NATTEN, så nu sitter jag här, fullare än fullast och funderar om jag inte ska fylla min mage med lite frukost… Men först ska jag fylla era sinnen med några fler bilder.

NF Blo-Ma

9 thoughts on “Full

  1. Ja du Susanne, vem har påstått at livet ska vara enkelt.
    Själv så känns det som jag glider lite för tillfället…oroar mig inte i onödan, jobbar det jag ska, studentplaneringarna börjar att ta form…och jag försöker att finnas där för familjen. Kanske jag är lite egoistisk för tillfället, men jag tänker lite på vad jag behöver för att må bra. Fotograferandet och skapandet tar mycket plats och de långa stunderna utomhus med hunden känns som de blir längre och längre….kanske jag börjar att få någon form av kris😉
    Riktigt härliga bilder du visar för oss….

    Men allt gott till dig och lycka till i studentfirandet….

    Gilla

  2. Fina bilder bjuder du verkligen på. Tack för det, sedan tackar jag för din kommentar om mina bilder. Det värmer och visst njuter man nu när det exploderar av färger och härligheter i vår natur. Jag älskar gräs ….. Fina stämning du har i bilderna. kram

    Gilla

  3. Det låter som en jobbig period för dig…men ibland hjälper det att bara göra något som man verkligen känner för…något kreativt kanske? Underbara bilder som du visar! Lycka till med alla dina ”projekt”!
    Kram Ninni

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

