Mina tre älskade solar…

Vi är inte alltid överens… vi tjafsar en del… ibland är jag pinsam… ibland ändå rätt schysst… vi har hittat på en massa… vi har upplevt mycket tillsammans… ibland har ni varit ute till extra rea-pris… på skämt förstås =) för mig är ni värda miljoner biljoner och vi har många år kvar tillsammans. Ni är mitt allt!!!!!!!

Och tusen tack för omtanken igår på Mors dag. Du, ”min äldsta älskade son” som tänker på min ekonomiska situation… Tyvärr ingen vinst denna gång… men plötsligt händer det =). Du, ”min mellan älskade dotter” som tänker på mina nariga fötter… NU ska dom bli mjuka som babyhud =) och du kan massera dom utan att rysa… Du, ”min älskade lilla son” som vet vad jag behöver… ett egenhändigt tillverkat trähjärta att hänga kring halsen fyllt av kärlek.

Tusen tack mina älskade barn. Och tusen tack Per för en härligt mysig grillmiddag på verandan. Jag njöt till 100%.

3 thoughts on “Mina tre älskade solar…

  1. Så snyggt! Visst är det skoj att leka med bilder i pixlr-o-matic 🙂
    Jag håller helt med dig…jag känner mig alltid så pinsam när jag fotografera någon/något ute på stan. Men det gåt bättre med den lilla iPhonen, den gör ju inte så mycket väsen av sig.
    Må så gott!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

