Mamma- och sonmysdag och ….

En sån där härlig dag med mys och skratt.

Jag började med att ta sovmorgon eftersom jag ska jobba 2 nätter och som vanligt sover jag lite i förväg. Det funkar bäst för mig =)

Sen bar det av till Piratgolf för att visa vem som är ”The Best” OCH som vanligt var det moi!!! Men NEJ…. där ljög jag nog lite… Jag är den som vinner väldigt sällan men blir så där lite lagom kaxig när jag väl gör det. Idag vann jag med hela 2 poäng (eller vad det heter i minigolf). Och för att fira blev det varsin glass efteråt innan det bar av hem till pappa och fotbollsträning. Själv ska jag som sagt, iväg för ännu en natt på sjukhuset. Hoppas att det blir lugnt så jag kan plugga lite!! Tentadagen börjar närma sig med stormsteg…

 Efter tenta, födelsedagsfirande och student så ska jag ta tag i mitt liv igen. Jag ska bestämma mig för vad jag vill göra med mina kvarstående år på jorden. Det låter väl enkelt… Eller kanske inte förresten… Men åtminstone vad jag vill med mitt liv den närmaste tiden. Att leva i någon slags ovisshet och osäkerhet är verkligen skitjobbigt och här spelar det ju faktiskt ingen roll vad andra tycker utan det är enbart JAG själv som kan ta beslut om det. Hur som haver så tar jag det som erbjuds just nu och gör det bästa av situationen sen vad som sker efter det…. Ja det blir en annan femma.

Ha nu en härlig fortsättning på denna röda dag.

2 thoughts on “Mamma- och sonmysdag och ….

Tack för att Du förgyller min dag.

