Promenad i arla morgonstund

DET är inget som inträffar allt för ofta vill jag lova men SOM jag önskar att jag vore lite mer morgonpigg och kunde ta vara på dessa fantastiska morgnar. MEN nattpersonal som jag är så är jag ingen vän av tidiga morgontimmar, men efter att ha upplevt en skön promenad tillsammans med naturens uppvaknande så borde jag ta mig i kragen och komma ut lite oftare. Det högst knasiga och ovanliga som hände mig i onsdags morse var att jag var klarvaken 05:00 och kunde inte somna om. Det var då jag begav mig ut på Björnön. Och här kan ni se vad jag fick uppleva. Tänk därtill allsköns fågelsång =)

”När man färdas mot ett mål är det viktigt att vara uppmärksam på vägen. Det är vägen som visar oss det bästa sättet att komma fram, och den berikar oss medan vi går.” – ur Pilgrimsresan av Paulo Coelho

10 thoughts on “Promenad i arla morgonstund

  1. Duktigt att komma iväg så tidigt på morgonen, har själv också många gånger tänkt och hoppats på att orka stiga upp, men hitills har det inte lyckats. Vackra bilder, den sista är favorit, härliga färger!
    Trevlig helg!

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

