Tränar på soldansen

… japp, det är just vad jag gör i detta nu =) Nästa vecka går jag äntligen på ledig vecka och har då stora planer på att stå med ändan uppe i luften, på alla 4, och försvinna ner i min egna lilla makrovärld. Eller kalla det minivärld om ni vill.

Det underlättar ju om det då inte hällregnar eller, för den delen… snöar. Så nu övas det flitigt vill jag lova.

Jag vill dyka ner i naturens små detaljer och möta dom små liven.

Jag vill hitta det vackra, det fula, det fantastiska vi möter när vi står där med näsa i backen.

Men om inte min inövade soldans funkar får jag väl klättra lite högre upp i naturen och se mig omkring för det finns vackert även ovan den lilla lilla världen.

Som plan B får jag väl helt enkelt bara vanka omkring och njuta av några lediga dagar innan det är dags att styra näsan ner i kirurgin igen =)

Ha det gott och hoppas ni alla haft en bra helg.

4 thoughts on “Tränar på soldansen

Tack för att Du förgyller min dag.

