Påskägg och påsksysselsättningstips

Jag hoppas att alla, stora som små, får något trevligt i påsk. Lilla sonen har påmint oss att det börjar bli dags att gömma äggen. Förstår inte vad han syftar på?? Det gör väl påskharen, eller????

Vidare hoppas jag på en solig påskhelg som kan ge många timmar utanför dörren. Med eller utan kamera. Fast å andra sidan… Om regnet faller ner finns ju paraply och gummistövlar.

Men får ni långtråkigt kan ni ju alltid lägga er på rygg och blåsa såpbubblor eller lägga er platt på rygg och studera molnen…

För ni ser väl ansiktet…..?

GLAD PÅSK önskar jag er alla.

NF Waters

Och som ni alla vet, som kikar in här då och då så är jag ju sån där droppnörd så mina nytagna bilder från idag får hamna på dagens torsdagstema också.

16 thoughts on “Påskägg och påsksysselsättningstips

  1. Så himla fina droppar hos dig, VACKERT säger jag.
    Vet att du gillar droppar, du har inspirerat mig också…

    GLAD PÅSK!
    Hoppas du får en skön helg.
    kram // Nettan

    Gilla

  2. Det är bra att du är en droppnörd för det är så trevligt för oss att titta på och visst ser jag ansiktet. Blåsbubblor … gjorde att jag fick en idé heheheh måste prova i helgen. .. Ha en skön påsk med eller utan kameran. kram

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

