En stunds njutning

I helgen är jag ledig och då ska jag njuta av vårsol och familj.

Batterierna till kameran ligger på laddning, minneskorten är tömda för nu ska mitt ”letande efter livet” fortsätta. Helt tom är inte kalendern, dock… Lilla sonen har fotbollscup fredag, lördag och söndag så det blir förstås en del inomhusvistelse men det är det värt. Alltid lika spännande att stå och heja fram det bästa laget, BARKARÖ SK P-00!!!!!

Och så några kloka ord från vår kloka nalle…

”För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.”- Nalle Puh, A.A Milne

2 thoughts on “En stunds njutning

  1. Även jag är ledig denna helg…meteorologerna utlovade ”fint soligt” väder för oss o Skåne..men.?
    När jag tittar ut så är det i alla fall ljust, men solen göms av något grått. Ska i alla fall ta mig i kragen och gå ut en sväng…kanske det blir en liten fisketur, det var ju ett tag sedan.

    Ha en trevlig söndag…..

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

