100% Mys = Livskvalitet och energipåfyllning

En fantastisk väninna, reskamrat och dalkulla tog sig tid och kom till lilla mig i gurkstaden i lördags och stannade tills nu i em. Det är alltid lika mycket mys och många härliga skrattstunder när vi träffas. Samtal om allt och inget, promenader, vin- och matmys och så klart… shopping. Vi har utforskat nästan hela gurkstaden och hittat en hel del nyttigheter och några mindre nyttigheter (men nyttiga för vårt välbefinnande vilket inte är helt fel det heller).

I em under vår väg hem plockade vi med oss en bit av våren som jag sen placerade i en av mina nyinköpta vackra ting. Så nu har jag vår både inne och ute. Härligt!!

Imorgon är en ny vecka med nya möjligheter och den ska jag ta vara på.

Slutligen ett litet citat om vänskap:

”Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två.” – Nalle Puh, A.A. Milne

3 thoughts on “100% Mys = Livskvalitet och energipåfyllning

  1. härlig helg har du haft, ser jag det. 🙂 Skönt och välbehövligt mellan varven. Nalle phu är ju för härlig. Visst är tvåsamheten härlig, men självsamheten är inte heller så tokig ibland. Om den är självvald. Jag var på en underbar vårpromenad idag, i sakta mak och kameran i hand. Ha en trevlig måndag. Kram

    Gilla

  2. Livskvalitet & energipåfyllning….japp…det behövs i mängder.
    Helgen som gick var en sådan, men man får lätt mersmak. Det är dags att titta till sig själv nu känns det som…men först måste jag dammsuga, gå ut med hunden, fixa till middagen för att sedan gå till jobb i kväll…hmmm…det får nog bli en annan gång.

    Gilla

Tack för att Du förgyller min dag.

